ebr18 Kızlar ne zaman dolunay olsa benim bebeğim çok huzursuzlanıyor asla uyumuyor çığlık çığlığa kalıyor zor bela susturuyoruz ne yapacz bilmiyorum sizde de öyle mi ?
alin12_ ebr18 Evet böyle birşey varmış. Bir önceki dolunayda bebegim hıc uyumamıstı. Sosyal medyada böyle bir yazıya denk gelmiştim. 3-4 gündür felaket derecede uyanıyor bebeğim.
hazal28 ebr18 ay olabilirmi benimkide atak haftasında zaten yeterince huysuzdu 10 gündür bugün de öğlen 2 de uyandı daha biraz önce ancak uykuya dalabildi iki aylık bebek yahu 10 saat uykuya direndi resmen 🥲🥲
ebr18 Yaaa çok üzüldüm ben bebeğimi takip ettim hep dolunay zamanları böyle yapıyor bir kaç araştırma yaptım gerçekten böyle bişey varmış
alyamerve ebr18 benim kendi uykularım ve ruh halim hep etkilenir retro dolunay zamanları inanırım da bebeğim etkilenmese iyiydi 😔😔
Gizemanne123 ebr18 su grupları çok etkilenir ayın hallerinden. Benimki de yengeç her dolunayda ayaktayız valla uyku yok :)
ebr18 alin12_ Beliki bu dönemlerde etkileyen ciddi bir enerji var onları olumsuz yönde etkileyen kendim sağlıkçı olmama rağmen böyle şeylere inanmam ama yaptığım bütün araştırmalara göre ya atak haftası dedikleri illet yada dolunayın kötü enerjisi
miraymom2 ebr18 ayyy gerçekten de bir kaç gündür kızımın huyu değişti normalde hemen derin uykuya dalardı ama damlıyor bu aralar 🥴
ebr18 miraymom2 Kızlar bu dönemlerde evde tütsü varsa yada çubuk tarçın varsa yakın her gün bide bakara süresini açın evde bir astroloj arkadaşım öyle söyledi şimdi
Bebislerhakkinda Bebegim 10aylik oldu bakın 4.ayda atak var ,6.ayda var ,8.ayda ve 9. Da da var atak ..aslında sadece 4 ve 8 diyorlardi ama oyle degilmis yaşadik gorduk 🤣