tunbul Bende güzel güzel takımlar yapmıştım geçen sene 10 aylıktı oğlum. Fotolara bakıyorum da hep zıbınla gezmiş 😂 Havalae öyle sıcak, çocuklar bunalıyor en rahata gidiyor insanın eli 🙈
Lcw önerebilirim hem nispeten uygun ve güzel takımlar oluyor, yine bir kaç takım alıp giydirirsiniz