Gunsenin SevgiLina_ ben kullanıyorum öyle aman aman bi Artırma yok ki ilk başlarda gaz da yapıyor ama ne olur olmaz diye içiyorum
Keremikonunannesi SevgiLina_ Ben kullandım idare eder ama kuru dut ve kuru incir kaynatıp suyunu için meyvelerini yeyin bu çaylardan çok daha fazla arttırıyor sütü emin olun ve daha sağlıklı.
Aliarif Ben kullanıyorum Ama sürekli değil azalınca kullanıyorum etkisi oluyo ama öyle aman aman değil yani birazcık artıyo
ZyNpYigit Ayyy bnde kullniodum btti suan dinlnmek.en iii vaktn vrsa dreotu yesil sebzeler bulgr pilawi kuru soğan tahin pekmz şerbtli tatlılar bolll su bn bunlari deniyorm bnmde stümde azlma olduğu.için ve dha çoooknyenz 40mız yrn çkıo
SevgiLina_ ZyNpYigit tatli filan bu seferde cok kilo almak istemiyorum ya o yuzden bitkisel seylri deneyim dedim
-efe- ZyNpYigit canım bulgur pilavı soğan gaz yapmadi mı ben onları yaptığım an gazdan duramadı Bebeğim
ZyNpYigit SevgiLina_ kendini deil ama çocuğunu dşünmk zorndasin kilo kilo tatli yme zten az az hftda 2 kre yeden yter helva yiyeblrsn msela tahnli
Sukrann_6 Sevvaldal maşallah sizinde eşiniz her şeyi ya yanlış ya fazla alıyor her postta aynı şeyleri yazıyorsunuz 😂😂😂
ZyNpYigit -efe- hayır cnm nden gaz yapsın en ıyi süt ypn yiyeck snde gaz yptysa bilemedimmm 😏 Gaz olayı skıntı vlla Alllah yardmcımz olsunnn 😥
Ygthmz SevgiLina_ ben kullamıyorum faydası çok oluyor ama ondan da fazla boza inanılmaz süt yapıyor mucizevi bişey gerçekten🥰
Ygthmz Benim oğlum 4,5 aylık şuan gaz problemimiz olmuyor kendisi hallediyor ama küçükken belki yapabilir evet denemeniz gerekir🥰
SevgiLina_ Bahar_1 dun kullanmaya basladim bebek sabaha kadae agladi ya gaz yaptigi dogrumu acaba cikaramadi gazini bugunde denicem