brnaz bebek mama ile beslense dahi çok küçük. Sizin kokunuz, sesiniz, kucağınız olmadan nasıl dayansın dört gün? Siz nasıl dayanacaksiniz onsuzluğa o kadar uzun süre? Dinlenmeye, kafa dinlemeye ihtiyaç duyuyoruz, hepimiz insanız ama bebek ay olarak bu kadar küçükken bu kadar fazla ayrılık bence çok fazla.