Bebeğim 2 hafta sonra 6 aylık olacak Allah'ın izniyle.. ben 5.ci ayın basinda 3 gün kuralını baz alarak çok ufak yoğurt, havuç, patates,elma 🍐 püresi tatdirdim. Bu ay içinde avokado ve bal kabağni da tattirmayi düşünüyorum.. Doyumluk hiç vermedim. Ama kafama göre bı veriyorum bı vermiyorum. Bazı günler hiç birini vermedim. Bazı günler öğlen havuc-kabak ikili püre yapıp 1 saat sonra yoğurt verip akşama doğru meyve püresi verdiğim de oldu. Ama hiç öyle belirli bir programim yok. 6.ci ayı bekliyorum daha çok diye.
6.ci ay başlar başlamaz saati saatine düzenli bir beslenme programı ile ilerlemek istiyorum. Netten baktım Ayşe önerin bir program listesi var ama içime pek sinmedi.
Tecrübeli anneler ek gıda için nasıl düzenli beslenme programı yapayım. Var mı elinizde öyle bir liste. Paylaşırsanız memnun olurum..