İyi akşamlar hanımlar 3.5 yıl önce sezeryan oldum 2 haftadır dikiş yerinde bir nohut gibi kızarıklık var doktora gideceğim randevumu bekliyorum başına böyle birşey gelen var mı bugüne kadar hiç sorun yaşamadım 3.5 yaşında oğlum bu kadar zaman geçti şaşırdım