gazel0606 sürekli yatmadı m evin içinde temel ihtiyaçlarımı kendi m karşıladım ama tabi çok dikkatli ve yavaş hareket ettim. Kısa yürüyüşlere bile çıktım hava almak için ama dediğim gibi çok yavaş hareket ettim. Herkesin bir olmuyo doktorunuz yatın dediyse yatın bence, bir arkadaşın üç ay tuvalete bile kalkmadı mesela altına yaptı temizlendi, hastanede yattı bakacak kimsesi olmadığı için