Benim kızımda 18 aylık evet bazen istekler ağlaması oluyordu ama bu denli değil. Yediği yemekleri fırlatıyor. Biberondaki suyu her yere döküyor elinden alınca çığlık kıyamet aralıksız yarım saat ağlıyor. Uyku için emzik emiyo inadından ona ağladı gidip yanındaki emziği almadı ağzına bende vermedim ağlıyarak işini yaptırıyor diye emziksiz uyudu inadından. Bağırıp kızmakta boşa yani bağırıyorum 1 kere ona bile vicdan yapıyorum acayip yoruldum piskolojik olarak hiç iyi değilim tükendim sanki