Prosyneo kullanıyoruz yaklaşık 3 aylık olduğundan beri eşime arkadaşı bebelac gold çok iyi doktor tavsiye etti falan demiş pişman olduk aldığımıza gazsız bebeğim sancıdan uyuyamadı. Sma da hastanede kullanıyorlardı ama bize kilo yapmamış-çok fazla beslenmediği için de olabilir- o yüzden aptamil tavsiye etmişlerdi