yavrupotuncek ben tam 40’ında adet oldum ondan sonra ara ara düzensizlik oldu hatta 15 gün gecikme bile yaşadım hamilelik şüphesi olmamasına rağmen test yaptırdım kan verdim birşey çıkmadı doktor hava değişiminden havaların çok sıcak olmasından dolayı düzensizlik olabiliyor demişti 🤷🏻♀️