Salı günü 18. Ay aşısı vurdurcaz kısmetse ateş oluyor mu hiç biraz geriliyorum aşı günleri
Liya01 oluyor
Liya01 Bizde Çok Şükür olmadı canım.
pasaklisinkukuli kaç derece oldu acaba bir de kaç gün sürdü ateşi 🥹
Lucy inşallah bizde de olmaz 🥹🙏
Liya01 ben calpol verdim yükseltmedim bacak agrısı da oldugu için
pasaklisinkukuli tamamdır çok teşekkür ederim inşallah bizimki de olur biter hemen 🥹🙏
Liya01 hemşire de doktor armadaşım da calpol vermeye cekinme ver dediler