Oğluma 1 yaşına girince bir haller oldu 13 aylık durup dururken ağlıyor hiç bişey yemiyor uyumuyor babamız sağolsun hiç yardımcı olmuyor iş dolayısıyla . annemlerden farklı şehirdeyim tek başımayım kendi kendimi motive etmeye çalışıyorum oda anlık . çok yoruldum bir an önce yürüsün büyüsün istiyorum tek miyim böyle olan…