melissaykn0 Bebeğim 6 aylık ve kafasının arka kısmı görünür bir şekilde göçük oluştu daha öncede vardı ama bu kadar değildi bildiğimiz çukur gibi aranızda bilen veya yaşayan var mı?
prensveprenses_ melissaykn0 canım benim bebeiğmde de var gerçi bebeğim doğuştan beyni ile alakalı bir sıkıntısı var o açıklıktan dışarı bir sıvı kesesi oluşmuştu 1 haftalıkken ameliyat edildi. Doktora açıklığı sorduk dedi o çok normal ve her bebekte de genellikle oluyormuş çoğu Anne baba farketmiyor dedi. Zamanla kapanacak inşallah
nurtenkrc melissaykn0 melissaykn0 merhaba, benimde bebeğimin kafasının arkasında bu şekilde çukurluk var. 5 aylığız şuan. Sizin geçti mi bu durum? Sebebini öğrenebildiniz mi?
melissaykn0 prensveprenses_ yani bu kafa arkası çukur Şuan normal bi durum mu acaba internette hiç bir şey bulamadım bununla ilgili gerçekten canım çok sıkıldı ..
melissaykn0 nnoktaa en son 4 aylıkken gösterdim d vitamınını düzgün kullanın geçer demişti ama kapanacağı yere sanki daha çok çukurlaşıyor bugün fark ettim baya çukur oluştuğunu
prensveprenses_ melissaykn0 Benimkinde açıklık var ama bıngıldak diye geçiyor çukursa Eğer bir beyin cerrahı görsün
Ayseee60 Ne demek istediğnizı anlamadım gorsel ekleyebilirseniz bakayım cünkü benim oglumda da var çekiç kafa dıyorum hatta o çukuru öperim 😍 dr gayet normal dedi
brcuyzc60 Hangi D vitamini kullanıyorsunuz kızlar bende yeni doğum yaptım bebeğime Monovit D3 verdiler
Alinapoyraz Benim minnoşun da öyle 4.5 aylık normal diye biliyorum hatta kafanızın arkasını elleyin sizde de varfır o kısımda, şahsen bende var bilemedim
Usnac1995 melissaykn0 Sizin için internetten bakayım dedim, aynı durumu yaşayanlar var hatta bak birinin yorumunu atıyorum. Onunda bebeğinin kafasının arkası çökmüş böyle. . Korkmayın yani, yine bir doktora gösterirsiniz ❤️