Papatya-eylul88 1 haffta sonra 9 aylik olucaz ama hala biberonu tutup mamasni kendi içmiyor kızım.kafama takiliyor artik kendisi içmesi gerekmiyormu??4.ayında hevesliydi baya tutardi.şimdi yok.bekliyoki biz içirelim.varmi böyle olan merak ettim.lütfen
Zeyyyynep Papatya-eylul88 canım 1 yaş 1 aylığız doğduğundan beridir ne biberon ne emzik tutmadı tutmuyor bardakda içmeyi seviyor gece çok zorlanıyorum biberonu hissettiği gibi kalkıyor sen düşün
twinsmomm2 Papatya-eylul88 bence keyfi tutmuyordur ikizlerim var biri kendi içiyor öteki bir iki kere içti ama daha da yok
rabiabss Papatya-eylul88 ya keyfi öyle istiyor benım bebegımde kolayına gelıyor ben ıcırıyorum oda 4 aylıkken tutardı ama ben kusuyor dıye korkuma kendım tutardım sonra yavas yavas oda bıraktı tutmayı sımdı kendı tutsun istiyorum tutmuyo
Zeyyyynep Papatya-eylul88 bebekken hiç tutmuyordu ağzından itiyordu şimdi eline alıyor ağzına götürüyor bir saatte 20 ml içmiyor içmek istemiyor öyle mesela daha yeni koydum yarım saat sonra geldim 20 ml bile içmemiş bardağa koydum hepsini içti bitirdi benimki biraz değişik maalesef
Zhl123 Benim oğlum 10. Ayda kendi tutmaya başlamıştı biberonu. Korkmayın yani canı ne zaman isterse o zaman tutuyorlar 🥳
atlasegemiz Papatya-eylul88 iki buçuk yaşında mamayı bıraktı, ilk günden bıraktığı güne kadar bana tutturdu. Asla tutmak istemedi. Tamamen keyfi bir durum. 5 aylık olup kendisi içen bebek de var.😅😅