Kızlar saçımı küt kestirmek istiyorum hep uzun kullandım hem yazın sıcağından hemde 16 aylik kızım var saçımla.hic uğraşmak istemiyorum topuz yapıp çıkıyorum devamlı. Saçlarım kıvırcıga yakın dalgalı kisa sac nasıl olur pişman olur muyum bilemedim yoksa daha mı kolay olur