Birşey sormak istiyorum ben oğluma hamileyken üçlü tarama testinde AFP hormonu yüksek çıkmıştı o zamanlar üzerinde durulmadi şimdi oğlum 17 aylık nette okudugumdan bu hormonun yüksek çıkması böbreklerinde hastalık olduğunu gösteriyormus son dönemlerde fark ediyorum ki oğlumun idrari çok pis kokuyor bu durum bununla bağlantılı olabilir mi?