Atssssss000 annem çok kolay büyüdüğümüzü söylüyor. Bizi evde bırakıp tarlalara gittiğini söyler, nasıl duruyormuşz gerçekten. Biz diğer odaya gidemiyoruz.
Benm, akşam yemeğinden Hemen sonra uyuduğumu söyler. O Bulaşığı yıkayıp gelinceye kadar ben çoktan uyuyormuşum. Benm oğlumda öyle, odaya bi giderim, bu nezmn uyudu derim 😂
Kızım öyle değil babasına çekmiş 🙄😂