Geçen sene eltimin kızı devlet hastanesinde burun estetiği oldu. Bende çok beğendim ve yaptırmak için aynı doktora gittim. Burnumda kemik var hem o hemde estetik beraber çıkar aradan dedim ama.. Doktor ameliyat yapmak istemedi. Burnum geliş yönüne yamukmuş ve ameliyat yaptırırsam daha çok görünürmüş yamukluğu. Ama ben burnumla kafayı yemek üzereyim. Biraz büyük olduğu için psikolojimi bozuyor. Resim bile çekilmek istemiyorum artık. Böyle bişey olabilirmi ben ilk defa duyuyorum. Başka özel bir doktora görünmeyi düşünüyorum ama onlarda para için böyle birşeyi söylemezse diyede endişeleniyorum. Ne yapayım bilmiyorum. Bi tarafım git yaptır sonuç ne olursa olsun diyor. Bir tarafımda korkuyor. Daha önce böyle birşey duyan varmı? Burnum yamuk olsa estetiksiz haliylede görünmezmiydi. Off naapıcam bilmiyorum bişeyler diyin kızlar rahatlim biraz😕