19 günlük olduk göğüs uçlarım çatlamış kanama vs yok ama ilk ağzına aldığı emmeye başladığı 3-4 dk canımdan can gidiyor resmen sonra geçiyor rahat emziriyorum ama o ilk dklar çok fena bide normalde elimde dokunsam bile çok hassaslaştı uçlar ne yapmam lazım lansinoh kullandım hep hamilelikten beri ama 15.günden sonra böyle olmaya başladı maalesef ne yapmam lazım nasıl geçer sütlerim aktığı için göğüs pedi koyuyorum devamlı o da kurutur dediler ama koymak zorundayım akıyor çünkü gümüş kapaklar çok pahalı alamıyorum bunlar dışında önerileriniz varmı , tahin yağı sürdüm bugün bilmiyorum işe yarar mı ilerlemesinden korkuyorum😬