Niye bu kadar moral bozuyolar acaba benim kızım da 5 aylık 6300 61 cm 3300 doğdu, bazı şeyler genetiktir bende çok zayıfmışım hatta anneme derlermiş sen bu çocuğa bakamıyo musun diye şu an yapım zayıf ve bence bu çok iyi bi şey kilo almaya yakın bi yapım yok ve bağışıklığım da çok güçlüdür o yüzden rakamlara çok takılı kalmamak lazım bence bebek mutluysa keyifliyse iyidir diye düşünüyorum, ayrıca bebeğim tombik olmadığı için şu an emeklemesine bile az kaldı kendini attıra attıra ilerliyo fiziksel gelişimi gayet iyi her gören ay bu minicik diyo falan bi tık sinir oluyorum