gzmdny yönetemiyorum:( yani şöyle gündüz uykuya iyice dalınca veriyorum mamayı gecede 12’de alarm kurup mama veriyorum uyanırsa bırakıyor dediğiniz gibi. Ek gıda da çorbaları yoğurt kefir seviyo ama pütürlüleri çok zor oyunla falan ama çoğu zaman tükürüyo. Meyveleri bile sevmiyo. Diş döneminden mi çiğnemek istemiyor bilmiyorum ama bir gün iyiyse 10 gün kötü hiçbir şey anlamıyorum.
Formül mamayı ılık suyla asla içmiyo zaten ama damacanadan direk suyla yapıyorum o zaman bi tık daha iyi sanki bide öyle deneyin sıcaklarda sıcak ya da ılık istemiyolar