6299 Arkadaslar 1 aylik bebegim var ve cok gazi var sab simplex kullaniyorduk doktora gttigimizde soledim cok bir verim alamadım diye bana sonra nurse harveys surubu verdi busefer aglamalar gaz sıkışmaları daha cok arttı sabah aglamayan.cocuk butun gun aglamaya basladi sab simplex kac kez kac damla veriliyor en fazla ona geri donmeyi planliyorum 😔 o aglayip ben birsey yapamayinca içim acıyor birde kimyon demleyip ver dediler onu kullanan varmı?
Fatmanurozgr 6299 canm bende sab simplex kullanmaya basldm yeni zinco kullanyodm etkili olmadı sab simplex eczacı günde 3 kere 5 den basltp 15 damlaya kadar cıkarblyosunz dedi Bn günde 3 kere 5 damla seklinde veriyorum kimyon da Kendm sabah ögle aksm iciyrm oda cok faydalı ise yaryo Bi kac kez 1 2 cay kasıgı verypdum cok iyi gaz cıkaryodu ama kusuyo dye vermedim Kendm ictm sütünden gecsn dye öle yapyrm 1 hafta sonra 3 aylk olcaz bizdede cok gaz sorunu var ve masaj yapyorm karnından asagı dogru bastrrak haffce ayaklarını sonra karnna dogru ityorum oda ise yaryo birde her emzrmde özellikle gündüzleri mutlaka gazını cıkrp öyle uyutyorum mide gazı cok önemli yoksa cok huzursuz oluyo birknce daha kötü oluyo
Nurtupu 6299 evet kimyon gerçekten benim kurtarıcım oldu. Tam 4 tane gaz damlası kullandıktan sonra doktorumuz bana kimyon demleyip ver dedi ve sonra bütün damlaları çöpe attım. Çocukda bende rahatladık yani. Bence deneyin
Melek-yelgel67 6299 rezeneyi kaynatıp ılıyınca bir çay kaşığı günde bir sefer vermekte ise yarıyor yani benim bebeğimde ise yaramisti
Rzgrkbr Bebeğini hergün yıka ve masajını yap bol bol ayak sporu yap. Ve sende sabah akşam rezene iç önemli olan doğal yolla onu düzene sokman çok sancılarda fitil kullanıyorum bende rahatlıyor hemen
Fatmapo38 Canm bizede doktor sap simplex verdi ama asla fayda etmedi biogaia var 65 lira kucuk bisey gunde 5 damla verdim 3 gun icinde bitti gaz sancisi normale dondu cocugum.
Swtlna Biz sab simplex, nurse hurvey ve bioaga birlikte kullanıyorduk, bir de günde 3 kez masaj... çok zorda kaldığımızda acı elma yağı ile masaj ki acı elma yağı zararlıymış o da olmazsa son çare fitil
Emirannesi Tane kimyon alın faydası oluyo hem kendiniz için hem bebeğede verirsiniz birde süt yapıyo. Rezene de içebilirsin kendin
Derya_Kuzusu 6299 biz sab simplex de şifa bulduk canım. İlk başta 3 damla veiryıruk doktor dediki kağıdında da yazar 15 damla verin dedi. 6 saat arayla yani 4 kez 15 er damla verdik kurtulduk şükür
Nurtupu 6299 bebeğe 2 çay kaşığı verip kendim içiyorum kalanını. Günde 1 kere yapıyodum zaten 1 hafta olmadan geçti gerek kalmadı. Şimdi 1 yasında kızım ama 3 ay olmadan gaz sorunumuz bitmişti
Fatmanurozgr iyikianneyim61 çezveye 1 tatlı kasıgı kadar koyup kaynatyorm sadce Kendm iccksm fazla bile koyuyorm bebegme verdgmde az koymstm kaynattktan sonra Bi bardaga temz Bi bezle süzüyorm tadı ilk kötü geluo ama zamanla alşrsn ☺️kendme bazen sekerde koyuym bazen öle birz İlk Olnca hızlıca icyodum genelde hızlıca İlk icmyi tercih edyorm midm bulanyo yavas icince 🥺
Alisalpa 6299 şimdi aynılarını yaşamış biri olarak söylüyorum. Hiçbir damla işe yaramadı çocuğum mosmor oluyordu daha çok. Bıraktım çünkü doktor bi ilaçtan piyasada 100 tane varsa demekki hiçbir işe yaramıyordur dedi. Kendi kendime çözüm ürettim. 20 dakika emziriyorsam 5 6 dakikada bir gazını çıkarttım. Eğer mama veriyorsan bitirene kadar 2 3 kere gazını çıkar. İnanılmaz farkı göreceksin. Birde kiraz çekirdeği torbasını fırında ısıtıp karnına bacaklarına koyuyordum çok sakinleşip rahatlıyordu
6299 Alisalpa emziriyorum ama gece uykuda cok nadir gaz cikariyor sabahlari mutlaka cikarir ama gece cok.zor oluyor bende bir fayda göremedim bende sicak su torbasi koyuyorum ayaklarinin altina
Kaderkaann Canım eczanelerde e bebekte rezene cayı satılıyor onu alabilirsin . Hem bebek gaz sıkıntısından kurtuluyor hem kaka yapması düzene giriyor . Benim bebegimde kolikti cok cektim elimden . Rezene başladıktan sonra düzene girdi
6299 Kaderkaann aldim humananin rezene kimyon cayi bebegim 1 aylik bazen 2 kasik veriyorum ama doktor verme kendin ic sadece kimyon verebilirsin dedi