12+3 te üç adım falan attı kendi duruyor ayakta desteksiz bişeyi uzattgmzda yürüyebiliyor ama istemiyor yani bunun pratikleşmesi için sürekli yürüme denemesi yapsın ki uzasın denge süresi falan ama biz yaptrmasak hep yerde emekliyor yada destekli şeklide tutunarak koltuklarda geziyor napmamız lazım bilemedm keyfini mi Bekleyeceğiz acaba 🤣 hani yürümese aklıma takılmazda yürüyorda yani