eloelo su an bebişim 14 aylık gayet algıları herseyi iyi şu anda da kafa sallıyor ama sevinci veya oyun için o zamanda oyun için veya uykusu geldiğinde sallıyordu ama bilinçsizdi çok korkmuştum normalmiş yani maalesef şu anda heryerde bu otizm konusu olduğu için çocuklarımızda bişeyler arar olduk gönlünüzü ferah tutun çoğu sağlıklı bebek sallıyor zaten otizm en erken iki yaştan sonra konuluyor teşhisi rabbim evlatlarımıza sağlık sıhhat versin bol bol konuşun kendinizi endişeye sokmayın ben çok soktum gerek yokmuş diyorum şimdi altı aylık zaten çok küçük ve her çocuk bir değil algıları açılması için bol bol dışarı çıkarın yaşıtlarıyla ve başka insanlarla iletişimi çok olsun ben onun çok faydasını gördüm yardımcı olabilmişimdir inşAllah