Olric11 çok üzüldüm. Cidden anne için de bebek için de zor ama allah daha önemli bir sorun vermesin tabiki. Yine de bu ağlama krizleri de yoruyor. Kolik bi bebeğe denk gelmedigin bilmediğim için sanırım telaşliyim ve inanın çok yoruluyorum. Yani gün içinde emzir mama sakinliyo yerine koyuyorum max 10 dk haydaa yine ağlayarak uyaniyo. Gazını da çıkarıyorum hep. Gün içinde belki bir iki kez uzun uyku uyurviki saat kadar. Gece daha iyi uyuyo. Ama gün içindeki bu ağlamaları beni tüketti artık. Emiyo ne güzel karnı tok , gazı yok,altı temiz, ev sıcaklığı ideal,her gün banyo yaptırırım yine de agliyo ana kucagina vs koyunca. Beşikte de agliyo hercyerde agliyo.