Merhaba kızlar oğlum 1 yaşını dolduralı 3 hafta oldu. Üç aylıkken konak başladı kafasında neyse zeytinyağı falan derken geçti biz başka bi yere taşındık ve suları aşırı kireçli ve tekrardan oluştu hemde havalarda aşırı sıcak çok terliyordu bizde saçını sıfıra vurduk. Ama saçını atmaya kıyamadım🥹 zarfa koyup saklamak istedim 😊. Bebeğinin saçını kesen anneler sizler ne yaptınız