Kizim 4 ayina yeni girdi doğduğundan beri aptamil pronutra kulaniyoruz ve gayet severek içiyordu ta ki son 2 hafta biberonu diliyle itmeye başladi ve biberonu verince ağliyo resmen suyu gayet guzel içiyor biberonla ne yapmam lazim çevremdekiler sut istemiyor ek gidaya gecmem gerektiği söylüyor ama ben tabikite bunun yanliş oşdumu biliyorum