Buklem bizimde üstte 2 diş yeri için şişlik ve hafif beyazlı var canım benim oğlumun reflüsü de arttı tam diş sürecine denk geldi hiç birşey yemiyor sürekli huysuz bir de üzerine grip oldu 2 gunden beri nöbetteyim başında . Bizim reflüden dolayı zaten iştahsızdı ek gıda da aynı şekilde bir de diş eklendi . Bu süreç bi an önce geçsin diye dört gözle bekliyorum siz şanslısınız diş sürecinden sonra tekrar istekle başlarsınız üzülmeyin