Kızım bağırsak hassasiyetli alerjik bir bebekti proktokolit deniyor. Onda 5.5 aylık ek gıdaya başlamıştım hızla çok tüketmesi gerekiyoedu bağırsaklarının düzelmesi için 6.5 aylıkken 2 ana 1 ara öğün gidiyorduk her öğün 100 cc şeklinde tabii ne yiyeceğini doktor gün gün yazmıştı.
Oğlumun alerjisi falan yok daha yavaş ve sakin ilerledik zaten kendide çok istekli değildi 6. Ayda tadımdaydık 6.5 aylık tek öğün o da yarım çay bardağı ancak.