Benim kızımında 2 ay aşılarından sonra kaka yapma sayısı epey düştü 7 gün falan yapmadığı oluyo fitil veriyoruz doktor huzursuzlandığında sıkıntı yaşadığını hissettiğimizde iki günde bir bile olsa fitil verebileceğimizi fitilin zararı olmadığını 6 aydan sonra düzene gireceğini söyledi fitil alışkanlık yapmazmış çocuğa acı çektirmeyin yapamadığı zaman verin dedi. Bende bakıyorum sıkıntı yaşıyorsa veriyorum beklemeden rahatlıyor çocuk valla.