7 yaşında beni mahvetti perisan etti . Durdurak bilmz telefon bağımlısı. Yeni doğum yaptığım dönemde yalnizdim vermek zorunda kaldım alıştı. Önüne gecemiyorum. Telefon aldığım zaman bu sefer baska yaramazlık lar yapiyor kardeşine bulaşıyor dövüyor. Ya da gizli gizli birseyler karıştırıyor. Yoruldum usandim vallahi ağlıyorum bazen o derece mahvetti beni . Erkek çocuğu gibi ayni duz duvara tırmanıyor rresmen .. ne yapabilirim lütfen tavsiye 🥺ceza veriyorum olmuyor gorev veriyorum olmuyor…