Bugün başladım bez takmamaya uyandığından beri öğlene doğru çisini yaptı ve tabi ki söylemedi ama bir korktuuu yapmış ve anne bak diyor 🤦🏻♀️😂
Bunun için tabi ki de erken lazımlığa çok hevesli bezliyken anne pis oldu anne çiş oldu diyordu hep bakalım oğlum hazır ama sanki ben değilmişim gibi üstüme sabır atın aaa dostlarrrr 2.5 yaşında bu arada halılar serilmeden bu süreci bitirmemiz lazım.
Gece bez takmalı mıyım?
Öğrenme süreci kaç gün devam eder?
Gece kaka yapmıyor ama bilmiyorum kafam karıştı 🤔