Asellina2018 Merhaba kizlar adetim 6 gun gectiginde kan testi yaptirdim beta degerim 0.100 cikti doktor hamilelik yok dedi bugun 8 gun gecti hala adet olmadim kizim daha bir bucuk yasinda istemiyorum simdi bi bebek daha yoktur demi bu degerden sonra olmaz dimi
Prensesannesi33 Asellina2018 0.100 demek 0.1 demektir hamile değilsiniz adetiniz neden gecikti doktora o konuda danışabilirirsiniz
Merve201119 Asellina2018 canım birdaha kan testi yaptır yada sekiz gün geçmiş eczaneden al bi test yap varsa zaten bekli olur hakkında hayırlısı olsun
Deletedmom_9857 Asellina2018 değerlerin 5 sen yüksekten olması gerektiğini biliyorum ben düzenlimiydi adettiniz gününüz çok geçmiş ama belki stresten olmuyordur 🌸
Asellina2018 Deletedmom_9857 doktor yok dedi aslinda grbelik ama insan rahat edemiyo yinede ya 😂 belkide hormonel biseydir bilemiyorum
Asellina2018 [silindi] evet korunuyodum ama yinede korunupta kalan felan oluyo o yuzden sormak istedim
Asellina2018 Siyahbeyazl ben sana kan testimi yap dedimde konusuyosun elbet bi tecrubesi olan vardir eger tecruben yoksa bence herseye atlama
Minnakelifim03 Asellina2018 aynı duygular içindeyim adetim 8 gün gecikti ve hiçbi belirti yok. Kızım 1 yaşında hamile olmak korkusu sardı beni. Hakkımızda hayırlısı olsun
Siyahbeyazl Asellina2018 burda telefon arkasindan kimin ne tecrubesi olabilir boyle bi soruya? adetim gecikti acaba hamilemiyim biraz mantikli ol hanimefendi, test yaparsin doktora gidersin belli olur tek yolu bu. dahada yoramicam kendimi demek istedigimi dedim. bye
Asellina2018 Siyahbeyazl test yaptirdim farkindaysaniz oraya sonucuda yazdim hanfendi tecrubeniz yoksa gereksiz yorumunuzu yapmiycaksiniz bilmiyosanuz yorumunuz yoksa suscaksiniz burda olmaniz her posta atlamaniz anlamina gelmiyo anlata bildinmi sanada bye