oglumunannesiyim_- Kızlar ne zaman gectiniz 4 numaraya bebeğim 4 buçuk aylık hala 3 numara kullanıyoruz 6 kilo 700 grm Molfix
katilcivciv oglumunannesiyim_- sizmaya baslayinca gectim. Cisi cogalinca gectim hep kiloya takilmadim acikcasi
3kedili2bebekli oglumunannesiyim_- 8 aylıklar 7500 grlar hala 3 numara kullanıyorum büyük bez hareket kısıtlılığı yapar ayrıca bacakları ayrık kalıyor
bebegiminbesigicamdan oglumunannesiyim_- yaz gunu buyuk bez kullanin bence sicak zaten daraltmasin cocugu 4aylik ogluma 5 mura kullaniyorum bimin bezi
aresnako oglumunannesiyim_- benim kızım 4 ay 16 günlük. En son 10 gün önce falan 6.600 dü kilosu. Yeni geçtik 4 numaraya. 3 ün lastikleri çok iz yapmaya başladı ve göbek kısmını birleştirmek zorlaşmıştı. Bezden beze kalıpta değişiyor tabi bebeğe göre hareket etmek lazım