goktugunannesii_ 49 günlük bebeğim gündüzleri uyanık olduğu süre içerisinde ne zaman isterse veriyorum geceleri 3-3.5 saatte bir ama yeterli süre mi onu merak ediyorum
rojem goktugunannesii_ benimde bebegim 30 günlük. Doktora sordum gece için 3-3.5 saat uygundur dedi eğer sütun varsa doyduguna eminsen dedi ve günde en az 5 kere idrar yapıyorsa beslenmesi yeter demekmiş
Ayaz050724 goktugunannesii_ benimki 16 günlük gündüzleri de emziriyorum+mama veriyorum doktor öyle söyledi ve günde 6 kere den fazla idrar yapıyor ve baya baya yapıyor yani bazen sadece bezini ful idrar olarak değiştiriyorum normal demi
rojem goktugunannesii_ o zaman tamam beslenmesi yeterli bırak uyusun hatta büyüklerimiz diyorki uyudukcada büyür.
tunasmom1 Sarılığı falan yoksa kilo alımı iyiyse 4 saate hatta 4bucuk saati geçmeyecek şekilde emzir demişti doktorum şimdi 4 aylık gece kendi istediğinde emziriyorum sadece
ardenatiko tunasmom1 merhaba peki gündüzleri ne kadar sürede emziriyorsunuz benim de bebeğim 4 aylık o yüzden merak ettim
rojem goktugunannesii_ hahaha benimkilerde oylee hergun yıka güzelce uyusun ki çabuk büyüsün diyorlar..benimde ilk bebişim. Rabbim bağışlasın tüm evlatları inşallah
goktugunannesii_ rojem amin inşallah ama suyu seviyor çok şükür çok korkuyordum sevmez diye seviyor hatta çıkarınca çok ağlıyor 😏
milav goktugunannesii_ normal benim kızım da aynıydı şimdi 3 aylık gece uyanmıyor sabaha kadar artık uyandırmıyoruz
milav goktugunannesii_ benim kızımda öyle olmadı zamanla yavaş yavaş uyku süresi arttı en son doktorumuz artık uyandırmayın dedi karışmıyoruz gece 11 12 gibi uykusunu bölmeden besleyip uyutuyorum 6 gibi kendisi uyanıyor bazen 5 buçuk