TunaGoktug biz yapamadik malesef ¾ gün geçti hiç emmeden ama rahatsizlandi tüm vucudu kabardi sivilce atti doktor strese bağladi çok üzülup içlenmisti ve 3 gun hic uyumadi diyebilirim 2 saat haric geceleri surekli üzgundu oğlum bide ben yanlizim yanimda destek olabilcek kimse yok dikkatini cekip oyalayacak eşim surekli işte nöbetlerde vs derken yanliz başiza beceremedik surekli dibimde olduğundan , insallah siz başarabilirsiniz baktiniz bebeğiniz uyum sağliyo hic o firsati kaçirmayin bizimki cok bagimli oldu 26 aylik suanda ama o birakana kadar siz ugraşmayin dedi doktor yada gunluk azalta azalta ilerleyin dedi zorlu bi sureç geçirdik yani