polunana Essr yok mama zaten vermek istemiyorum bısey sormak istiyorum zorlayınca baya ahlıyo eninde5 sonunda alıyo ama aglıyo almamak için acaba sızde boyle zorladınız mı
polunana Essr gunduz ken verıyo um aglıyo baya istemiyor bende zorlamıyorum fazla ama ıstemıyo sız nasıl atlatınız bıde memeyı unuturmamak nasıl yaptınız
Essr polunana evet bende cok zorlardım cok strese girerdim emmediği içinde cok stres yapardım aglardım hiç bi şekilde biberon vermedim dediğim gibi biraz ekran seyrettim bu tabikide doğru bişey değil buna mecbur kaldım alırdım emzirme yastığını başını koyardım kırmızı balık acıp koyardım emzirirdim emme bitince hemen ekranı kapatırdım ama cok şükür kızım bi yaş akıllı cok korkardım izlettiğim zamanlarda
Essr polunana memeden harici hiç bişey vermedim oyüzden doktorum banada dedi mama başlayalım bende hayır sütüm var anne sütü cok sağlıklı vermedim sabrettim cok şükür getti ben 3 ay cektim bu durumu bazıları bi kac hafta bazıları 1 ay benim baya uzun sürdü
mutlubibekleyis bende de aynı, üst gazı çok kolay oluşuyor o yüzden hep reddeder gibi görünüyor patpatla üst gazını çıkar geri alacaktır memeyi genelde veya meme değiştir