LezizeNine Kızlar oğlum 4 yaşını doldurmak üzere havalar ısındığından beri kolları sivilce oluyor kabarıyor nasıl geçer bu ? !
yigitalpannesi LezizeNine ah ya aynı dertten müzdaripiz benim ığlumun Da vücudu aynı 4 yaşında isilik sanırım
beyazzkuguu LezizeNine evet kızımda da olmuştu bizimki sıcaktan oldu günlük yıkadık serin tuttuk birde yağladık nemlendirdik geçti
RabiaOztrk22 LezizeNine kesinlikle sıcaktan. Aile hekimimiz mutlaka hergün yıka vücudu rahatlasın demiştir. Saba akşam günde iki kez duş aldırıyorum. Ona rağmen 1 haftada anca geçti ama bunalınca ara ara çıkıyor yine
ElifAhmet2018 LezizeNine benim kızımın da böyle sıcaktan oluyor evet stlex diye bir krem var biz onunla iyileştik sabah öğle
LezizeNine yigitalpannesi kuzum valla oğlum 4 yaşına yakın bebeklikte bile böyle bişey hiç çıkmadı bence de isilik bu
LezizeNine beyazzkuguu gün aşırı duş aldırıyorum havalar çok sıcak diye ama krem sürmedim hiç denicem öyle
beyazzkuguu LezizeNine bize doktorumuz söyledi günlük losyon kullanın demişti bende yağından sürüyordum duşunun arkasından
Canda LezizeNine gün aşırı değil de her gün hatta günde 2 kere bile aldırsanız olur hava alamadığı için tenleri teri atıyor isilik olmuş çocuğunuz geçmiş olsun
LezizeNine Mjora7 hiç çıkmamıştı şimdiye kadar sıcaklar arttığından beri kolları böyle evde var gül suyu bi deneyeyim çok sağol canım ♥️
LezizeNine RabiaOztrk22 umarım erken geçer kaşıntı yapıyor mu bilmiyorum arada kollarını kaşıdığını gördüm ama isilik olduğunu bilmiyodum 😏
LezizeNine ElifAhmet2018 gül suyu önerdi bi hanımefendi onu bi deneyeyim geçmezse doktora sorup senin yazdığın kremi alırım canım ♥️