Merhaba hanımlar bu sezeryan göbeğini eriten var mı. ? Benim 5 aylık gibi duruyor. Karın sıkma yürüme bacakları yukarı doğru çekme hareketleri yapıyorum . Ama etki etmiyormuş yağ yakmazmıs diyorlar. Kür falan yaparsak diet yaparsak gidermiş sanırım. Ama ben zayıflamak istemiyorum sadece göbek gitsin istiyorum. Bu konuda bılgılı olan veya göbeğini eritmiş hanımlar varsa lütfen yardımcı olun bana.