Ben 1.0 tog aldım içine askılı bir zıbın giydiriyorum klimalı odada öyle uyuyor kışın da ayağına pamuklu çorap getiriyordum zaten doğalgazlı ev diye hep kendimden bir fazla oldu çok şükür öyle zor hastalıklar yaşamadım yani bebek bu tabi hastalanır da giysiye bağlı değil terleyip sogumamasi önemli