Ugrnidgok 1 yaşına kadar anlamlı 3 4 kelimesi vardi 1 yaşina girdikten sonra arttı. şimdi derdini anlatabiliyor yaşına uygun olarak. Ben dil terapistine sormuştum o zamanlar çok konuşuyor ama anlamıyoruz ne dediğini diye, konuşmak için ses denemeleri yapıyor bol kitap okuyun konuşun onunla demişti biz de öyle devam ettik. baybay alkış 10. ayda öğrenmişti. içinizin rahat etmesi için bi çocuk doktoruna sorun o sizi yönlendirir uzman görüşü alırsınız ama bence bir sorun yok gibi. sikmadan oyunlarla tekrar ederseniz yapmaya başlar diye düşünüyorum