Mnli benim için sadece öğrenmeye katkı sağlar ama asıl öğretici olan dış ortamdır ki bunu ona sağlayabiliyoruz. Günümüzün minik bir parçası ekranla geçiyor. Diğer çoğunluğunda babası parka götürür gezerler her gün. Ben ayrı gezdiririm çiçek koklar böcek sever kedi köpek sever. Dokunmaktan hoşlanır o yüzden herşeye dokunur. Yani demeye çalıştığım ekran sadece minik bir parça, geri kalan gün işleyişimiz daha farklı. Kesmek en mantıklı olanı tabiki haklısınız. Yoğun tempoyla çalıştığımız için herşey istediğimiz gibi gidemiyor. Bunun etkisi oluyor ekran konusunda.