Kuzumveben ben munchkin in alıştırma bardağını kullanıyorudm çok memnun kaldım hiç koku damlatma yapmadı.o yüzden yine munchkin bardağını aldım 360 derece içiliyor dökülmüyor kesinlikle kızıma daha alıştıramadım gerçi :)aventin pipetliye alıştı kendiliğinden sonra kullanmak üzere kaldırdım jokerden 80 liraya almıştım