Seymaegeokan bu bencelik bi konu değil maalesef yapılan çalışmalarda sindirim sistemi bozukluklarına sebep olabileceği, insulin seviyesini artırabileceği, hayvanlarda hormon/ilaç kullanımından kaynaklı sorunlar olabileceği gosterilmis. Özellikle Akdeniz ve Ortadoğu insanlarinda laktozu sindiren enzim eksikliği çok yaygın bizim ülkemizde de gecerli bu durum. Sindirilmeyen öğelerden dolayı da bağırsak yapısı bozuluyo ve bu da bi çok hastaliga davetiye cikariyo. Ayrıca demir eksikliği yapabilir istah kapatabilir