Merhabalar kizim mayista tam 3 yasini doldurdu.konusmasi geri.Zeka olarak algilamasi çok acik.seni sulu goturur susuz getirir geri derlerya tabir caizse öyle bi cocuk.Ben kizimin konusmasini anliyorum ama bi baskasi anlamıyor.Tv telefon hic vermedik bu arada.Bu durumla ilgili destek almak aklimdan geçiyor.ama eylulde krese vermek istiyorum 1 2 ay gitsin bakalim konusmada bi degisiklik olacakmi diye.bu arada biz hep evdeyiz bebegim ozel gereksinimli bu sebepten köy yerindeyiz ve zamanimiz hep evde geciyor kizimin arkadasi yok hep benle. Fikriniz nedir.Aşagiya 2 3 cümle biraktim o sekilde konusuyor cumle yapisi hep öyle
Me bebe (ben bebeğim bebek oldum)
Anne Baba bamt al(anne babama söyle yarabandı olsın
Anne simay ööö( anne simay kaka yapmis altini al)
1 den 10 a kadar sayabiliyor renkleri biliyor