Kızlarr havalar çok güzel kar yağmadan tanışalım bir kahve içelim diyorum en yakın lokasyonda🥰Ben darıca merkezdeyim daha önce grup arkadaşlarımızla sultan past. görüşmüştük..Başka yer bilen ve önerisi olan yazsın lütfen 🙈 çok biryer bilmiyprum buralarda🤣