EsmerAna2 Kızlarr nişan tarihi alınmış ve ne giyeceğimi bilemiyorum sizce ne tercih etmeliyim ya da hangi renk ailecek üstten bakan insanlar hep öyleydiler o yüzden çokkk güzel olmak istiyorum😄
Madamehappyyyyy EsmerAna2 Teninize yakışan bir renk. Ben zümrüt yeşilini seviyorum gördüğüm herkese çok yakışmış oluyor. Zayıf uzunsanız kabarık bir model yerine dar kesim bir abiye seçin.
asrinhatasi EsmerAna2 sizi görmek lazım bedeninizi ten renginizi bilmeden şunu al demek olmaz. Bazı modeller bazı kişilerde çok güzel dururken bazılarında basit kaçıyor. Renkler de öyle.
EsmerAna2 dygusalmom97 aslında yas tuttuğumu belli edip siyah giyerdim ama yok kendimi siyahla kapatmak istemem daha açık şeyler düşünüyorum
EsmerAna2 Madamehappyyyyy ay bende zümrüt yeşilini kendime çok yakıştırırım onu düğünde düşünüyorum kabarık bi abiye tarzında
EsmerAna2 asrinhatasi evet haklısın ama bi firik almak istedim sadece bakalım alışverişe çıkacağım nişan olduğu için daha sade ceket pantolon takımlardan mı giysem diye düşündüm sadece
LezizeNine EsmerAna2 mekana bağlı lüks güzel bi yerse siyah veya hoş bi lila falan olabilir evde olacaksa siyah düz bi elbise böyle hanım hanımcık görünmek için
delirmeceler EsmerAna2 tül prenses tarzı abiyeler çok hoşuma gidiyor kendi teninize yakışan bir renkle tercih edebilirsiniz ben ten rengi çiçekli tarzda tercih ederdim
EsmerAna2 delirmeceler düğünde o tarz ağır bişeyler düşünüyorum ama bu söz nişan birlikte olucak o yüzden daha hafif ceket pantolon takım mı giysem diye düşünüyorum