Bebeğim 2ay 1 haftalık 20 lük dişimi çektirmek zorunda kaldım çok kötü bir ağrı çekiyorum kulağım gözüme varana kadar ağrıyor parol ve minoset kullandım ama hiç etki etmedi majezik içtım 4 saat sonra sütümü sağdım döktüm yeni gelen sütü emzirdim beneğimde bir şey yok ama içim içimi yiyor kullanan oldumu hiç