mervekrbyk Kızlarr 4.5 aylık bebeğim bir kaç gündür bezini açtığımda çişinin rengi biraz pembemsi oluyor sıcaktan olabilir mi bu durum sadece anne sütü ile besleniyor haricinde su bile vermedim çok terliyor saçları da çok sizce neden olabilir bu durum
pprensesannesii mervekrbyk birinde daha okumuştum yanlış hatırlamıyosam susuzluktan yazmıştılar bence su vermeye başlayın çünkü havalar ciddi anlmda sıcak bende kızıma 4. Ayda başlamıştım aşırı sıcaktı o zamanlarda çünkü
melissk mervekrbyk bizee yaşadık o sorunu hatta doktora gösterdim sıvı kaybı dedi suyunu artırmalıymış
tcetveli selva458_ aynı şey bızde de vardı doktor sıvı kaybı dedı sıcaktan su ver yada daha çok emzır
Deletedmom_182 mervekrbyk ilk zamanlar bizimde öyle olmuştu oğlum tam emmiyordu doktor da yeterli beslenemediği için oluyor demişti
gokce9143 Emiyorsa bebek sizi sizin 3 litre en az su içmeniz lazım. Bebeğim 7 aylık aynısı oldu hem ben içtiğim suyu arttırdım hem de ek gıdaya geçtiğimiz için su da verdim düzeldi. Siz doktorunuza sormadan su vermeyin içtiğiniz suyu fazlalaştırın.
Rengarenk52 mervekrbyk su vermen lazım emzirmen hem ter hem çiş karşılamaz havalar aşırı sıcak su takviyesi yapman lazım su öcü değildir bu sıcakta çocukları mahvetmeyin
bebegiminbesigicamdan mervekrbyk bizimde ayni sekilde oda 32 derece cocuk her gozeneginden ter cikariyor normaldir bence