Minikbiiranne Kızlar maksadım sohbet muhabbet gün içinde neler tüketiyorsunuz sabah kahvaltısı ve yapıyosanız öğle akşam yemeği harici gün içinde neler tüketiyorsunuz ☺️
birprensesanesi Minikbiiranne vakit bulursam kendime soğuk kahve yapıyorum çikolata eşliğinde tüketiyorum şimdi kısçemi uyuttum yapıcam😇
Deletedmom_182 Minikbiiranne asla sabah kahvaltısı yapmaya vakit bulamıyorum sürekli abur cubur meyve soğuk kahve kola maksimum kahvaltım da noodle
Dilaylaa Haftaiçi kahvaltı yapmıyoruz biz 🫠 sevmiyoruz eşimle, kızımda kahvaltıyı okulda yapıyor . Tüm gün kahve içiyorum çalışırken 😂 öğlen çok acıkırsam çıkıp dışarda bir salata yiyip geliyorum 😬
Minikbiiranne Dilaylaa kahvaltı yapmayınca acıkmıyor musunuz ben sabahları neden kurt gibi aç uyanıyorum 😄 kahveyi de pek sevmiyorum sadece soğuk kahve birde Nescafe içmeyi çok severiiim 😍 dışarda salata sezar salatası yemeyi çok seviyorum 😂
Minikbiiranne Deletedmom_182 evet bende öyleyim kahvaltı dememe bakma noddle tüketiyorum bende sabahları bazı sabahlar da poğaça alıp yiyorum abur cubur bende çok seviyorum
Dilaylaa Minikbiiranne bazen acıkıyorum bazende acıkmıyorum ama sabahları hiç yiyesim yok yani 😅 zaten kahve bağımlılık yapıyor işte zararlı aslında onun yüzünden sürekli Demir ilacı kullanıyorum ama bırakamıyorum da
Minikbiiranne Melissamom en iyisi meyveyi bende seviyorum çörekotu yağını dereotlu yoğurda mı döküp yiyorsun neden
Minikbiiranne Dilaylaa belki de kahve iştahını kapatıyordur kız türk kahvesinin kokusu bile benim iştahımı kapatır 😂
Merve-miray Minikbiiranne Kızımla kahvaltı yaparız. Öğlen de akşamdan yemek kalırsa onu ısıtırım yada kolay şeyler hazırlarım. Akşam da akşam yemeğimizi yeriz. Kızım 4 yaşında olduğu için beslenmeye ihtiyacı var mecburen hazırlıyorum
Minikbiiranne Merve-miray en güzeli bende hazırlarım yeriz gelişim süreci o yüzden beslenmeye önem verilmesi gerekiyor
crybaby Minikbiiranne çocuktan fırsat bulunca elime ne geçerse abur cubur meyve kuruyemiş onun dışında yiyemiyorum🤣
Melissamom Minikbiiranne Evet bir kase yoğurda biraz dereotu bir çay kaşığı çörekotu yağı biraz da kaya tuzu ekliyorum çok lezzetli oluyor. Çörekotu yağı çok faydalı direkt yağ olarak içemediğim için ben de yoğurda ekliyorum ☺️ her gün bu şekilde muhakkak tüketmeye çalışırım. Kahve zaten olmazsa olmaz. Meyve de sıcaklarda iyi gidiyor 😀